هک بازی دایناسور گوگل

"در این مقاله به هک بازی دایناسور گوگل کروم می‌پردازیم. در این شرایط می‌توانید بازی دایناسور گوگل را بدون محدودیت بازی کنید "

نحوه هک بازی دایناسور گوگل کروم: چطور رکوردها را بشکنیم!

نحوه هک بازی دایناسور گوگل کروم: چطور رکوردها را بشکنیم!

در این مقاله قصد داریم نحوه هک بازی دایناسور گوگل را توضیح دهیم. همه ما تا به حال از مرورگر کروم استفاده کرده‌ایم و با بازی دایناسور گوگل که به قطع اینترنت ظاهر می‌شود آشنا هستیم. با وجود اینکه بازی کردن برای اکثر مردم سخت است، بازی همیشه سرگرم کننده بوده. بازی دایناسور گوگل کروم به قدری محبوب شده که دوست دارند آن را بازی کنند و بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنند. بنابراین در این مقاله از سایت ITSkill365 قصد داریم به هک بازی دایناسور گوگل بپردازیم و حداکثر امتیازات را به دست آوریم. هک بازی دایناسور گوگل ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

فهرست مطالب

  1. هک بازی دایناسور گوگل برای تبدیل شدن به دایناسور شکست ناپذیر
  2. سرعت بازی دایناسور گوگل را هک کنید
  3. هک بازی دایناسور گوگل برای پرش‌های مرتفع
  4. به حالت پیش‌فرض برگردید

نحوه بازی دایناسور گوگل با اینترنت

شروع بازی دینو بدون آفلاین بودن آسان است و برای انجام بازی دایناسور گوگل نیازی به آفلاین بودن ندارید. برای انجام بازی دایناسور گوگل با اینترنت خود کافی است عبارت زیر را در نوار آدرس کروم تایپ کنید:

chrome://dino/

بازی دایناسور گوگل

صفحه بازی دایناسور گوگل ظاهر می‌شود و با فشار دادن دکمه space، بازی شروع می‌شود.

چگونه بازی دایناسور گوگل را هک کنیم:

حالا قسمت اصلی هک بازی دایناسور گوگل می‌رسد. بسته به آنچه می خواهید، می توانید هک های مختلفی را انجام دهید. دایناسور خود را سریعتر، قوی‌تر و شکست ناپذیر کنید.

1. هک بازی دایناسور گوگل برای تبدیل شدن به دایناسور شکست ناپذیر

با استفاده از این ترفند، دایناسور شما هرگز نمی‌میرد. حتی پس از تماس دایناسور شما با کاکتوس یا پرنده، او نمی میرد. در حقیقت این تقلب سلامتی بی‌نهایتی است که در بیشتر بازی‌ها مشاهده می‌کنید. برای فعال کردن این هک کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: مرورگر خود را باز کنید و سپس chrome://dino را در نوار آدرس گوگل کروم تایپ کنید و سپس اینتر را بزنید.

مرحله دوم: حالا در یک نقطه راست کلیک کرده و Inspect را انتخاب کنید، همچنین با کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+I می‌توانید این کار را انجام دهید.

مرحله سوم: پس از انجام مرحله بالا باید مطاببق تصویر زیر به سربرگ Consonle بروید و سپس کد زیر را سربرگ کنسول تایپ کنید تا تقلب سلامت بی نهایت برای بازی دایناسور گوگل فعال شود.

var dino = Runner.prototype.gameOver

پس از تایپ کد بالا کد زیر را تایپ کنید:

Runner.prototype.gameOver = function () {}

 

مرحله چهارم: با فشردن دکمه Space بازی را شروع کنید. خواهید دید که دایناسور شما هرگز نمی‌میرد. این هک بازی دایناسور برای سلامتی بی‌نهایت است.

2. سرعت بازی دایناسور گوگل را هک کنید

این هک سرعت بازی دایناسور را افزایش می‌دهد. سرعت بیشتر به معنای امتیاز بیشتر است. اگرچه بازی در سرعت‌های بالا بسیار سخت‌تر است، با این حال برای انجام این کار کد زیر را در سربرگ کنسول تایپ کنید:

Runner.instance_.setSpeed (500)

پس از تایپ کد بالا در پنجره کنسول، اینتر را بزنید و سپس با فشردن دکمه Space باز را شروع کنید.  همانطور که معمولا بازی دینو را شروع می کنید، متوجه خواهید شد که سرعت دینو بسیار افزایش یافته است. با تغییر مقدار درون پرانتز، می توانید سرعت را کنترل کنید

3. هک بازی دایناسور گوگل برای پرش‌های مرتفع

از آنجایی که می‌خواهیم برنده شویم، تصمیم گرفتیم این هک را نیز وارد کنیم. با استفاده از این ترفند، دایناسور شما می تواند بسیار بالا بپرد. Inspect را مانند هک اول باز کنید و در سربرگ کنسول، تقلب زیر را تایپ کنید و سپس Enter را بزنید:

Runner.instance_.tRex.setJumpVelocity(20)

این تقلب بسته به مقادیری که در کد قرار می‌دهید، پرش دایناسور شما را فوق العاده بالا می‌برد. برای افزایش ارتفاع پرش، عدد را از 20 به عددی بیشتر تغییر دهید.

4. به حالت پیش‌فرض برگردید

اگر می خواهید نسخه پیش فرض را بازیابی کنید، فقط تب را ببندید و بازی dino را در گوگل کروم مجدداً راه اندازی کنید. بازی دایناسور شما ریست می‌شود و هک های شما از بین خواهند رفت. به یاد داشته باشید، هک کردن بازی دایناسور کروم شما را یک گیمر نمی کند، بلکه شکست دادن آن منصفانه است. موفق باشید!

B/google_dinosaur_game_hack